Znovuobnovená slovenská značka Immortal Soul Production se po dlouhých letech probudila opět k životu, a to ve velkém stylu. Z rukávu sype jednu desku za druhou a díky tomu uvízlo v naší síti EP od kalifornské bandy Carnal Necrosis „Origins of Malevolence“.

Kalifornská partička Carnal Necrosis se pohybuje na scéně od roku 2013 a hned následující rok se prezentuje demo nahrávkou nazvanou jednoduše „Demo“. Až zkraje letošního roku se kapela odhodlává nahrát EP „Origins of Malevolence“, obsahující šest skladeb. Hned ze záčatku je nutné si přiznat, že Carnal Necrosis nepřichází s ničím přelomovým, nýbrž se drží osvědčené old school death metalové kuchařky. Pokud se však do nahrávky zaposloucháte pozorněji, techničtější pasáže vám rozhodně neuniknou. Taktéž by vám neměla uniknout symbióza tvrdosti a melodiky, jež kráčí v řad s vokálem Shaynea Hayese. Občas je dobré se při poslechu štípnout, jelikož riziko představy, že k vám Hayes promlouvá ze záhrobí, není malé. Na „Origins of Malevolence“ se můžete ponořit hned do šesti válů, které tvoří pevný celek, a kdybych měl vypíchnout jednu skladbu, jež jakkoliv vyčnívá, tak volím poslední flákotu nazvanou „Demented Torment“. V ní kapela zažívá těžkotonážní start, jenž v kombinaci s death metalovým ksichtem Carnal Necrosis působí opravdu morbidně.

Jak je psáno výše, nic přelomového neočekávejte, ale návrat ztraceného syna v podobě kytaristy Johna Vasqueze dává do budoucna naději, že Carnal Necrosis obohatí svou hudbu o něco víc. Potenciál v kaliforské bandě je, tak snad plnohodnotná nahrávka nabídne kvalitní materiál.

Carnal Necrosis - Origins Of Malevolence

0.00
7.5