Death metalová Purnama nebrázdí jenom pódia, ale svoji energii zároveň vkládá i na charitativní účely. Jako lidé, kteří milují hudbu, se rozhodli využít její síly a spojit tak dobrá srdce lidí. Založili společnost nesoucí název Metal for Hope, která věnuje finanční dary – výtěžky z koncertů, pro onkologicky nemocné děti. Nyní obdařili hudební svět svým debutovým albem „Lioness“, které je opravdu plné divoké a bojovné lví energie! Jakmile kotouč jednou nažhaví svoje motory a rozeběhne se, nikdo již nemá na to, aby jej zastavil. Útočné a neúprosné riffy přicházející ze všech stran a nedrtí jenom vaše uši, ale zároveň v doprovodu textů zařezávají do mozku informace o tom, jak lidé ničí tento svět a ztrácejí k čemukoliv úctu. Hodnoty této civilizace se rozpadají na prach a vy to nyní sledujete v podání tvrdé hudby, která vás i přes svoji brutalitu chytne za srdce a možná vás dokonce donutí i k zamyšlení.

Purnama představuje přehlídku death metalu, který se babrá se ve starších vlivech a technických vyhrávkách. Tento nabušený stroj sice udržuje stálé tempo, ale rozhodně vás neunudí k smrti monotónním zvukem, má pro vás totiž připravené porce točivých riffů mrskajících se jako had a nálož dunících bicích. Už od prvního válu Nechybí ani momenty překvapení, které vás ještě více zamotají do labyrintu chaosu a zasadí vám na ruce kovové oteže, jež nepovolí, dokud nezazní poslední tón. Díky bravurní kytarové práci získává deska i na melodičnosti, sice není nejrychlejší nahrávkou světa, udržuje spíše střední tempo, ale o to více z ní čpí ta pravá atmosféra. Brutální vokály nepostrádají emoce, nenesou se v jedné vlně, předvedou několik perfektních poloh a dokážou strhnout.

Pokud budu brát v úvahu, že se jedná o debutovou desku, je třeba kapelu rozhodně zahrnout chválou. Je zřejmé, že kapela hudbu umí napsat, dokonce píše slušné texty, které mají hlavu a patu. Ví, jak na to a tímto albem si vytvořili pevnou základnu, na které se bude dobře stavět v budoucnu, pokud z jejich srdcí nezmizí obrovská chuť dělat hudbu, tak jak se má.

Purnama - Lioness

8.6

9.0/10