Orlovská grupa Bloody Obsession je spolek hudebních matadorů, kteří podobně jako spoustu jiných regionálních kapel nijak nezasáhli významně do dění na metalové scéně, nicméně na místní scéně působí členové této kapely již hodnou dobu, takže lze celkem logicky vytušit, že nejde o žádnou rychlokvašku. Pánové druhé album šlechtili zhruba devět měsíců a jak nahrávaní, tak i konečný mix probíhal v studiu Digaz.

Desku mám zhruba týden doma a nechal jsem ji protáhnout opravdu řádně přes všechny vjemy, abych zachytil autorovo poselství:-).  Takže si pohodlně klekněte na hrách a nechte se podobně jako já vystřelit do apokalyptického světa.

Vím, že intro na začátku může pro některé být klišé, které je dávno překonané, ale pokud se jedná o old school death metal, který bezesporu BO hrají, tak i intro musí být. Navíc toto se podle názoru povedlo a zcela nevybíravě vás vrhne rovnou do litého boje za záchranu vaší duše. Ta však klidu nenajde a bude uvržena do Pevnosti nekonečné bolesti. Intro totiž plynule přešlo do drtivé jízdy. Co jiného taky od death metalu čekat, že… Druhá věc na téhle desce nese název „End of All Life“ a musím přiznat, že jsem si ji asi ze všeho nejvíce oblíbil. Jednak je to především kvůli dobré čitelnosti kytar a taky dobře odsypanému tempu rozjetého vlaku až na konec života. Na této skladbě kromě stálých členů zanechal svůj podpis i Martin Cupek z kapely Všichni czerti, takže zase trochu něco jiného. „Steel Messengers of War“ je jedna z další skladeb, kde se tempo v žádném případě nehodlá zastavit, což asi není třeba připomínat, protože k tomu vlastně nedojde, dokud deska neskončí. Ano, jízda je to více než dobrá a i místy zajímavá, ale díky hlasové lince mě trochu nudí. Chápu, že se v téhle poloze cítí dobře a celkem i na jistotu bez větších problému zvládá nižší growlingové polohy, ale bohužel je nikam neopouští, což je škoda. „Pub, Booze, Fight, Death“ je díky dalšímu spolupracujícímu kytaristovi obohacena o trochu grindové kytary, neboť Milhaus z G.O.R.E. je právě další do pětice.

Zbytek desky je už svým způsobem stejný… Ne, není to špatné, libí se mi to… mám tohle všechno rád, ale něco mi tam zkrátka chybí. Skladby působí vyváženě, ale trochu postrádají kompaktnost. „You Will Never See Me“ vyšla už v roce 2014 na pilotním cd BO, a to co slibovala i prokázala. Podobně jako v „End of All Life“ nebo v „Pub, Booze, Fight, Death“ se i tady podepsal další kytarista, tentokrát Ruda Schweser z Mesaliny. Nutno podotknout, že i práce hostujících kytar přidala desce trochu něco navíc, ale bude to stačit?

Track List:

1. Domination over Wretchedness / Fortress of Pain
  2. End of All Life