Když byla v roce 2004 oznámena pauza, nikdo nevěděl na jak dlouho to bude. Roky plynuly a okolo kapely ticho. V roce 2015 se však ze zkušebny začaly ozývat mrtvolné tóny…

Ale dost už napínání, slovenská death metalová legenda Dehydrated je zpět s EP „Resurrection“! Dvacet let po debutu „Ideas“ přináší piešťanská kapela radost do uší ve velkém stylu. Kytarista a hlavní mozek Braňo Jurák se obklopil novou sestavou, ve které třímá v ruce mikrofon Drahoslav Drahan Gabriš, jehož znají UG fans ze souboru Depresy. Svým hlasem dokonale zhmotňuje hudbu Dehydrated, protože jeho vokál zabíjí. Svým growlem vyhlásil muzikantské časti válku a vede si velice zdatně. Kapela se drží starých osvědčených postupů, ale třeba v „Don’t Laugh You’re Dying“ je cítit tajemná svěžest. Jinak očekávejte klasiku v podobě šíleně rychlých bicích a pořádně ostrých kytar. Na „Resurrection“  si vychutnáte pět fungl nových kousků, jež ale utečou jak voda a tak rozhodně potěší poslední věc, kterou je cover na floridské smrtonoše Massacre a jejich pecku „Dawn of Eternity“. Co je taky nutné zmínit, je parádní obal EP, za což může známý maniak Mr. Juanjo Castellano. „Resurrection vyjde pod obnoveným UG labelem Immortal Souls Production a jestli máte nutkání si jej hned teď pořídit, stačí kliknout na slovakmetalarmy.sk.

Nejednomu fanoušku se tímto EP splnil sen. Starší ročníky snad už ani nedoufaly a mladší litovaly, že nemohly zažít Dehydrated v dobách jejich největší slávy. Minulost je pryč a v blízkém budoucnu se můžou všichni sejít v pořádném death metalovém kotli, aby vzdali hold vzkříšené legendě!

Dehydrated - Resurrection

0.00
8.4