Pětičlenný gang z Prahy ti plivne do tváře, ale ještě předtím dostaneš ránu pěstí. Tak si zapamatuj jméno rváčů No Face No Case z Lidlu!

Hnusný, chorý ryk. Slam smrdí z každého rohu plného odpadků a krys. Pomalé tempo, hektolitry pumpující hardcorové energie. Sluníčková videa už jen dodělají tvou mrtvolu. Tento romantický příběh se váže ke dvojici videoklipů, singlů „Two Faced“ a „Deadbeat“.

Určeno pro pravidelné zákazníky potravinového řetězce Lidl.

O autorovi

Ze slov věty skládám pro iDnes a web Technet, společnosti Tiscali, Digital Plus a hudební stránky Marastmusic, Obscuro, Metalirium a The Haunted Mind. Navíc pracuji na své první knize a sbírce básní.

Odběr
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
Všechny vaše komentáře
0
Moc by nás zajímalo co si o tomto článku myslíte, napište komentář!x
()
x