Pětičlenný gang z Prahy ti plivne do tváře, ale ještě předtím dostaneš ránu pěstí. Tak si zapamatuj jméno rváčů No Face No Case z Lidlu!

Hnusný, chorý ryk. Slam smrdí z každého rohu plného odpadků a krys. Pomalé tempo, hektolitry pumpující hardcorové energie. Sluníčková videa už jen dodělají tvou mrtvolu. Tento romantický příběh se váže ke dvojici videoklipů, singlů „Two Faced“ a „Deadbeat“.

Určeno pro pravidelné zákazníky potravinového řetězce Lidl.

Sdílení

O Autorovi

Vše začalo nabídkou na amatérské hudební recenze pro blog mé kamarádky. Díky tomu se zrodila myšlenka, z myšlenky se stala touha a z touhy poslání. Do mého portfolia v současnosti patří firmy Tiscali, Digital Plus, portál Sueneé Universe a hudební webziny Marastmusic, Metalirium a Obscuro. Nyní si plním další sen – napsat knihu. Na prvním vydání usilovně pracuji!

Odběr
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x